تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

متن این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط حسینعلی حاجی دلیگانی قرائت شد به شرح زیر است:

جلال محمودزاده به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: علت عدم تحقق اهداف و وظایف و برنامه‌های محیط زیست کشور و استفاده از مدیران فاقد دانش و اعتقاد به محیط زیست.

رحمت الله فیروزی به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت نظارت بر تولید محتوای برنامه‌سازی و عملکرد عوامل سازنده فیلم‌های سینمایی خانگی.

قاسم ساعدی به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیران بهداشت و کشور: علت عدم اتخاذ تدابیر لازم در قرنطینه نکردن و عدم تعطیلی شهرهای قرمز خوزستان چیست.

حاجی دلیگانی به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: ضرورت تدبیر لازم برای نحوه اجرای دستورالعمل نحوه انتقال تخفیفات عدم خسارت بیمه‌های شخص ثالث توسط بیمه مرکزی.

حاجی دلیگانی به وزیر کار: الزام صندوق بازنشستگی به اجرای تبصره ذیل ماده ۳۱ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی درباره کسور بازنشستگی بر اساس قوانین تامین اجتماعی.

بانکی پور به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر کار: ضرورت سازماندهی و ایجاد زیرساخت لازم جهت اجرای طرح حذف دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی در پی سرگردانی مردم.

کمال حسین پور به وزیر صمت: ضرورت تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات لازم برای ادارات صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌های محروم و مرزی، به وزیر اقتصاد: ضرورت توجه به توزیع متوازن شعبات بانک در کشور به خصوص در شهرستان‌های محروم و مرزی، به وزیر نفت: ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای شهرستان‌های محروم و مرزی سردشت و پیرانشهر.

مرادیان کوچسرائی به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر کار: لزوم جلوگیری از اجحاف در حق کارگران در پرداخت حق سنوات پایان خدمت توسط کارفرما.

علی حدادی به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم تسریع در تکمیل و بهره برداری از بیمارستان شهر طالقان.

علی حدادی به همراه ۲۳ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تامین آب کشاورزی شهرستان‌های حوزه انتخابیه و ضرورت توسعه فناوری‌های جدید برای کاهش آب در حوزه‌ کشاورزی.

عباس مقتدایی به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به مطالبه و اعتراض شرکت‌کنندگان آزمون دستیاری پزشکی.

پژمانفر به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: علت برگزاری آموزش قبل، بعد و پسین به افراد در شرف ازدواج با محتوای کنترل جمعیت که زمینه‌ساز کاهش جمعیت است، چیست؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.