عملیات غافلگیر کننده انصار الله یمن علیه ارتش عربستان

منابع یمنی از عملیات غافلگیرکننده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه نظامیان ارتش سعودی در جنوب عربستان خبر دادند و این‌که نظامیان سعودی با به‌ جا گذاشتن تسلیحات خود پا به فرار گذاشتند.

به گزارش  المسیره، اداره اطلاع‌ رسانی جنگ وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که مورد حمایت انصارالله است از عملیات موفق نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مواضع مزدوران ارتش عربستان در محور "الطلعه" در محور نجران در جنوب عربستان خبر داد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیاتی غافلگیر کننده و پس از عملیات شناسایی دقیق مواضع نظامیان سعودی در منطقه "الطلعه" در نجران، ضربات مهلکی به ارتش عربستان وارد کردند.

این عملیات به ‌اندازه‌ای برای نیروهای ارتش عربستان غافلگیرکننده بود که آنها چاره‌ای جز فرار نداشتند و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تعقیب آنها پرداختند.

المسیره گزارش داد: عملیات علیه مزدوران با وجود صعب‌ العبور بودن منطقه، در مدت زمان اندک به فتح مواضع ارتش عربستان در این محور منجر شد و نظامیان سعودی با به‌ جا گذاشتن سلاح خود پا به فرار گذاشتند.

منابع یمنی اعلام کردند که «سیف الشدادی» فرمانده تیپ ۱۵۹ نیروهای منصور هادی آن‌گونه که گفته شده است بر اثر کرونا نمرده بلکه در بیمارستانی خصوصی ترور شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.