تبریک جهانگیری به مناسبت روز ارتش/ملت ایران قدردان خدمات و از خودگذشتگی‌های ارتش است

معاون اول رییس جمهور در پیامی به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن روز ارتش را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرارسیدن ٢٩ فروردین؛ روز ارتش، روز پایمردی ها و فداکاری های ارتشیان سرافراز؛ این حافظان مرزها و تمامیت ارضی کشور و مدافعان امنیت ایران عزیز را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارجمند ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می گویم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه عرصه ها برای اقتدار ایران و نظام و خدمت به ملت بزرگ ایران پیشرو و پیشگام بوده است.

ارتش با خلق حماسه های ماندگار در دوران دفاع مقدس، پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی، عمل به وصایای امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و عمل به مسئولیت های اجتماعی به ویژه خدمت رسانی به مردم در بحران های سخت همچون سیل و زلزله و نمونه اخیر آن در مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیده است.

بدون تردید ملت قدرشناس ایران به فرزندان غیور و پرتلاش خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران می بالد و قدردان خدمات و از خودگذشتگی های آنان است.

از خداوند بزرگ سعادت و سربلندی و توفیق روز افزون ارتش جمهوری اسلامی ایران را در مسیر پرافتخار حراست و حفاظت از آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.