پیکر مرحوم نادر دست‌نشان به خاک سپرده شد

پیکر مرحوم نادر دست‌نشان پیشکسوت شناخته شده فوتبال مازندران و ایران روز شنبه پس از تشییع و برگزاری مراسم وداع با حضور تعداد کمی از اعضای خانواده و اهالی ورزش در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، به آرامگاه « سید ملال » این شهر انتقال یافت و به خاک سپرده شد.

ورزش دوستان حاضر در مراسم تشییع ، پیکر مرحوم دست نشان را با عنوان  « دور آخر نادر » در ورزشگاه وطنی چرخاندند و شعارهایی چون « خداحافظ نادر امپراطور » و « عزا عزاست امروز ، روز عزاست امروز ، استان مازندران ، صاحب عزاست امروز » سر دادند.

مراسم تشییع پیکر این سرمربی مازندرانی  فوتبال  پس از وداع در ورزشگاه ، به صورت خودرویی تا میدان طالقانی و از آنجا به سمت میدان امام خمینی (ره) ادامه یافت و سپس به آرامگاه سید ملال منتقل و در آنجا به خاک سپرده شد.

نادر دست‌نشان پیشکسوت شناخته شده و برجسته فوتبال مازندران و ایران که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان رازی قائمشهر بستری بود ، عصر روز جمعه ۲۷ فروردین ماه جاری پس از دو هفته جدال با کووید ۱۹ درگذشت.

سرمربی ۶۱ ساله تیم فوتبال رایکا و بازیکن نامدار سال‌های دور نساجی با وجود این که از هفته پیش بر اساس تشخیص پزشکان بیمارستان با توجه به روند رو به پیشرفت بیماری کرونا در وضعیت خواب مصنوعی قرار داده شده بود تا فرآیند درمان با ثبات بیشتری انجام شود ، اما این عمل هم به علت درگیری بیش از ۷۰ درصدی ریه‌هایش با کرونا نتیجه‌بخش نبود.

نادر دست‌نشان که تمام دوران بازی خود را با لباس تیم نساجی پشت سر گذاشت، پس از ورود به عرصه سرمربیگری به یکی از سرمربیان اثرگذار و و موفق کشور به ویژه در زمینه رساندن تیم‌های دسته یکی به لیگ برتر تبدیل شد. این سرمربی قائمشهری سرمربیگری تیم‌های مختلفی مانند نساجی، پیام مشهد، شهید قندی، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، پگاه گیلان، ملوان انزلی، استیل‌آذین تهران، نفت تهران، ابومسلم، صنعت ساری، مس کرمان، سپیدرود رشت و برخی تیم‌های دیگر را در کارنامه دارد. یکی از رکوردهای به جا مانده از دست‌نشان ثبت بیشترین گل‌های پیاپی در لیگ فوتبال ایران است که ۹ گل در ۸ بازی پیاپی بود

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.