هشدار قاطعانه پلیس به روزه خواران

سردار "کیقباد مصطفایی" ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: انشاالله که همه ما بتوانیم از فیوضات معنوی این ماه عزیز بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد، اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان و روزهایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونای کشوری و استانی می باشد.

مصطفایی تاکید کرد: از روز شنبه تا این لحظه ای که در آن قرار داریم، فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع است و بعد از اعمال محدودیت های ستاد کرونایی شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.

وی با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران ها، بیرون برها، بستنی فروشی ها و ساندویچی ها به صورت غذای آماده می‌توانند اقدامات و فعالیت‌های داشته باشند، بیان کرد: تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها و مواردی از این دست حق هیچ گونه فعالیتی را از اذان صبح تا اذان مغرب نخواهند داشت و فعالیت آن ها محدود خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: حتماً حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند و طبیعتاً پلیس با هرگونه مظاهر روزه خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.