افراد عجیبی که با مردگان زندگی کردند/ تصاویر

شاید بسیار عجیب باشد اما در این گزارش ماجراهایی را می خوانید که طی آن، افراد مدت ها با اجساد در خانه شان زندگی کردند.

رابرت کالوین مارک

در دسامبر ۲۰۱۸ پلیس به خانه این مرد تنسی رفت و متوجه شد که این مرد ماه‌هاست با جسد نامزدش زندگی می‎کند. این مرد در همان زمان به جرم سواستفاده از جسد بازداشت شد.

/

رابرت جیمز کوفلر

او حدود 1 سال با اجساد مادر و برادر دو قلویش زندگی کرد. زمانی که پلیس‌ها به خانه او آمدند جسد برادرش مومیاییشده بود جز اسکلت هم چیزی از مادرش باقی نمانده بود. رابرت گفته آن‌ها را پیش خود نگه داشته چون نمی‌توانسته ازشان دل بکند. اسنادی که ثابت کند قتلی رخ داده یافت نشد و تصور می‌شود، ابتدا برادر رابرت و پس از چند ماه مادرش در سال 2015 به طور طبیعی فوت کرده‌اند.

/

دوریس کربی

زندگی با اجساد بی جان همیشه هم آگاهانه و عمدی اتفاق نمی‌افتد، دوریس و شوهرش زن و مرد مسنی بودند که در شرایط سخت مالی در کنار یکدیگر زندگی می‌کردند و دوریس دچار آلزایمر بود و شوهرش از او مراقبت می‎کرد. وقتی بعد از اطلاع رسانی همسایگان، پلیس به خانه آن‌ها آمد جسد بی‌جان پیرمرد را یافتند در حالی که همسرش به دلیل بیماری که داشت از این اتفاق بی خبر بود. همچنین دو سگ مرده که از سوءتغذیه جان باخته بودند نیز در خانه آن‌ها یافت شدند.

/

عکس این اتفاق هم در سال 1900 رخ داد. یک پیرمرد که دچار آلزایمر شدید بود روزها با جسد همسرش زندگی می‌کرد، اما مشخص نشد او چگونه توانسته با آتش نشانی تماس بگیرد و در هر حال پس از تماس او، نیروهای آتش نشانی به خانه‌شان رفتند و همسر او و یک سگ را بی جان پیدا کردند.

/

دیوید هال 

این مرد که در میشیگان زندگی می‌کرد جسد نامزد خود را بیش از یک ماه در اتاق خواب نگه داشته بود. پلیس‌ها هیچ اثری از ضرب و شتم یا سوءاستفاده از جسد نیافتند اما دیوید هال به دلیل کتمان کرد جسد بازداشت شد.

/

آلفرد گرو

در اکتبر 2015 پلیس به دلیل بوی نامطبوعی که از یک اتاق در هتل کالیفرنیا گزارش شده بود به آن جا سر زد. آلفرد پس از باز کردن در به روی پلیس به هیچ یک از سؤالات آنان جواب نداد، بنابراین پلیس او را از اتاق خارج کرد و به جست‌وجو پرداخت. آنان با یک جسد مرده در اتاق مواجه شدند که چند روزی از مرگش می‌گذشت. هیچ دلیلی برای مرگ او یافت نشد و گرو نیز بدون هیچگونه اتهامی آزاد شد.

/

مایکل اوژن استیکن

جویس ویلیس پیرمرد 81 ساله ای بود که با پسرش مایکل زندگی می‌کرد. پلیس با نزدیک شدن به در خانه متوجه بوی شدید و وحشتناکی که از خانه می‌آمد شد و پس از ورود جسد بی جان جویس را روی صندلی یافت گویا پسرش برای سوءاستفاده در کارهای اداری جسد او را نگه داشته بود. مایکل بازداشت و زندانی شد.

/

دنیس مک کالی

مرد 64 ساله‌ای که با نامزد خود زندگی می‌کرد مرگ وی را کتمان کرده بود و ماه‌ها بود که اقساط خانه را پرداخت نمی‎کرد، زمانی که مأمور دادگاه به خانه آن‌ها آمد تا اخطار تخلیه بدهد کسی در را باز نکرد و او از پنجره جسدی را روی مبل دید که در حال تجزیه بود. پس از ورود پلیس به ماجرا دنیس بازداشت و محاکمه شد.

/

زن بلژیکی که نخواست نام او فاش شود مدت‌ها با همسر مرده‌اش زندگی کرد. او نمی‌توانست مرگ همسرش را باور کند بنابراین او را مومیایی کرده و در خانه نگه داشته بود تا حضورش را همیشه حس کند.

/

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.