خبر سازمان هواپیمایی کشوری از انجام چهار پرواز برای بازگرداندن ایرانی‌ها از گرجستان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام چهار پرواز به تفلیس برای بازگرداندن مسافران ایرانی از گرجستان خبر داد و گفت: اگر باز هم نیازی به تکرار این پرواز برای کمک به هموطنان‌مان باشد با اخذ مجوزهای لازم این کار را انجام خواهیم داد.

محمد حسن ذیبخش درباره پروازهای انجام شده به مقصد گرجستان اظهار کرد: این پروازهای برنامه‌ای و دائمی نیست و بر اساس نیازی که وجود داشته باشد با اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می‌شود.  

وی افزود: شرکت هواپیمایی قشم با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، دیروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه) چهارمین پرواز مسافری به مقصد گرجستان و بالعکس را برای بازگرداندن هموطنانی که به علت محدودیت های ناشی از کرونا، از بازگشت به کشور بازمانده بودند،   انجام داد.

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: با مساعدت و همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، اقدامات لازم در راستای بازگرداندن دیگر مسافرین ایرانی به کشور و رفع موانع این مهم را از طریق پیگیری‌های مستمر و بایسته از دستگاه‌های متولی دولت گرجستان، در دستور کار اجرایی خود قرار داد و با انجام پرواز اخیر، حدود ۱۴۵ مسافر، پس از ماه‌ها مواجهه با محدودیت‌های ناشی از پاندمی، موفق به دیدار خانواده‌های خود شدند.

ذیبخش تاکید کرد: این پروازهای فوق‌العاده تنها برای کمک به ایرانیانی که در کشورهای مختلف هستند و می‌خواهند به کشورشان بازگردند انجام می‌شود و همه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره همه این پروازها به دقت اجرایی می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.