هشدار جدی؛ زنگ خطر کرونا در ایلام به صدا در آمد

"محمد نوذری" در نشست فوق العاده ستاد استانی کرونا با هشدار جدی به مسئولان برای  اجرای دقیق و نظارت بر مصوبات ستاد کرونا اظهار کرد: در هر منطقه و شهرستانی که مصوبات ستاد کرونا اجرا نشود، مسئول مربوطه توبیخ خواهد شد.

وی گفت: کرونا بی تعارف جان و مال مردم را به مخاطره انداخته و در این زمینه هیچ قصوری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست و ما هم در راستای صیانت از سلامت مردم بی تعارف با هر مسئولی که کوتاهی کند برخورد خواهیم کرد. 

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: نقش مردم در رعایت پروتکل ها و عدم تجمع در مکان های شلوغ می تواند در مهار این ویروس خطرناک و مرگبار  تعیین کننده باشد.

 نوذری با تقدیر از نقش پررنگ رسانه های استان در این مدت خواستار نقش آفرینی بیشتر آنها برای اقناع افکار عمومی در جهت رعایت اصول بهداشتی و نه به دورهمی ها توسط مردم شد و افزود: ما وقتی بی ملاحظه با مسئولانی که در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا کوتاهی می کنند برخورد می کنیم لازم است مردم نیز برای مهار کرونا و حفظ سلامت خود با مسئولین همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: اینحا نقش رسانه ها در همراه ساختن بیش از پیش مردم در اجرای دستورالعمل و رعایت پروتکل‌ها بسیار حائز اهمیت است.

استاندار ایلام در پایان با تاکید بر ممنوعیت تجمعات در این شرایط خطرناک یادآور شد: با توجه به شرایط حاد کرونا هرگونه تجمعی به هر بهانه ای ممنوع است و با بانیان و متولیان امر برابر قانون برخورد خواهد شد.

نوذری با  ابراز نگرانی شدید از شکل گیری پیک چهارم کرونا هشدار داد: برای درک وضعیت بسیار خطرناک امروز استان لازم است این زنگ خطر همزمان در تمام مناطق استان به صدا در آید.

وی خواستار جدی گرفتن این هشدار شد و تاکید کرد: شدت و خطر آفرینی موج چهارم کرونا به حدی است که اگر امروز نسبت به آن درک درستی نداشته باشیم قطعاً عواقب پشیمان کننده ای در انتظار همه ما خواهد بود.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا راه نجات از این وضعیت بحرانی همراهی کامل مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات عنوان کرد و گفت: ما در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا و در راستای حفظ جان و سلامت مردم با قاطعیت عمل کرده و در این مسیر هیچ قصور و کوتاهی از هیچ کسی تحمل نخواهیم کرد.

 به دستور استاندار ایلام امروز نشست هماهنگی اجرای مانور هشدار باش عمومی کرونا برگزار شد و مقرر گردید این مانور در دو سطح تفرجگاه ها و شهرهای استان برگزار شود.

 مانور هشدار باش در طبیعت و تفرجگاه های استان امروز برگزار شد و  در روز شنبه ۲۱ فروردین ماه در مرکز استان و تمامی شهرهای استان اجرا می شود.

همچنین  در پی عدم نظارت و اجرای دقیق بر مصوبات ستاد کرونا، با دستور استاندار ایلام دو نفر از بخشداران استان توبیخ شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.