آخرین جزییات از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور، گفت: تا ساعت ۱۹ دیشب دوازدهم فروردین ماه؛ پنجمین روز از فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام  ۴۳۱ نفر  شامل ۳۰ زن و ۴۰۱ مرد نهایی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این ثبت نام ها، اظهار کرد: شنبه چهاردهم فروردین ماه آخرین روز ثبت نام میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است و افرادی که قصد نامزدی در این دور از انتخابات را دارند تا روز شنبه (فردا) فرصت ثبت نام دارند.

موسوی در پایان با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، توصیه کرد که با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش بینی شده برای ثبت نام از طریق موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای ثبت نام اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش فرمانداری های تهران، میانه، گچساران، تفرش، بهار و آستانه اشرفیه امروز جمعه نیز آماده پذیرش و تکمیل فرایند ثبت نام داوطلبان هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.