سردار رضایی: ناجا در انتخابات دخالت نمی‌کند

سردار "قاسم رضایی" روز چهارشنبه در جریان سفر به استان همدان در جلسه قرارگاه نوروزی امام رضا (ع) اظهار داشت: ناجا در سال ۱۴۰۰ دنبال تحول در اشراف اطلاعاتی، تحول در ضعف و قوت خودی و تحول مدیریتی است.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های پلیس در ایجاد تحول مدیریتی، ارتباط موثر فرماندهان با نیروهای زیر مجموعه است چراکه همه فرماندهان باید با افراد زیر مجموعه اُنس داشته باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که نیروی انتظامی را مظهر اقتدار کشور دانستند، گفت: در این راستا پلیس باید خودش را باور کند و بداند که مدیون انقلاب، امام راحل و شهدا است.

سردار رضایی ادامه داد: فرهنگ سازمانی در بین کارکنان از اهمیت بالایی برخودار بوده و در این راستا اخلاق مداری، توجه و اهمیت به خانواده و ارتقای روحیه و انگیزه افراد در توان رزم و میزان موفقیت ماموریت های پیش رو بسیار موثر است.

وی با تاکید بر اینکه ناجا از بدنه مردم و برای خدمت به مردم شکل گرفته است گفت: نیروی انتظامی باید علاوه بر اشراف اطلاعاتی در ماموریت ها، توان نیروهای خود و حریفش را بسنجد تا به نتیجه مورد نظر خود برسد.

سردار رضایی اظهار داشت: استان همدان با تقدیم بیش از هشت هزار شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.