فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با خانواده شهید کوسه‌چی دیدار کرد

سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید صبح امروز سه شنبه با حضور در منزل سردار شهید محمد حسین کوسه چی ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده و فرزندان آن شهید افزود: شهید حاج محمد حسین کوسه چی از فرماندهان نسل انقلاب و جنگ بود که بار مبارزه را از دهه ۵۰ تا لحظه شهادت بر دوش گرفته بود.

وی با بیان اینکه سردار کوسه چی هرگز عرصه تلاش، فدکاری، مجاهدت و ایثار را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را رها نکرد، افزود: این سردار بزرگ از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران ۸ سال دفاع مقدس و سه دهه پس از جنگ همواره در صف و میدان، انجام ماموریت می‌کرد و میدان نبرد را بر علیه دشمنان بسیج می‌کرد.

سردار رشید تاکید کرد: جوانان ما از همت بلند، اراده و روح بزرگ سرداران شهید همچون همدانی، حاج قاسم سلیمانی، ‌استوار و کوسه چی که در دهه ششم عمر خود همچنان با سخت کوشی با جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی مبارزه و مجاهدت می کردند باید درس بیاموزند.

وی خاطرنشان کرد: سردار کوسه چی از خیل عظیم رزمندگان و فرماندهانی بود که نسلی حماسه‌ساز، متعهد، ‌آرمان خواه، مسوول، ‌مظلوم و بی‌ادعا بودند.

سردار سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و از یادگاران جانباز و فرماندهان دوران دفاع مقدس ۲۲ اسفند سال ۹۹ دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.