جزییات چگونگی اهدای میزبانی بحرین توسط afc

پس از پیگیری های مسئولین فدراسیون در خصوص میزبانی رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در بحرین، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به ایران از تصمیم میزبانی به بحرین توسط دبیرکل AFC خبر داد و اعلام کرد که شیخ سلمان از این تصمیم اطلاعی نداشته است.

متن نامه به شرح زیر است؛

تاریخ: ۱۹ مارس ۲۰۲۱

به: اقای منصور قنبرزاده

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ج. ا. ایران

موضوع: درخواست جلسه بسیار فوری

اقای عزیز،

بازگشت به نامه مورخ ۱۶ مارس ۲۰۲۱ ریاست فدراسیون فوتبال ج. ا. ایران (به شماره ۹۹۵۳۶۹۶) خطاب به ریاست کنفدراسیون فوتبال  آسیا در مورد موضوع فوق،  بدینوسیله خوشوقتم به اطلاع برسانم ریاست AFC از ریاست فدراسیون فوتبال ج. ا. ایران دعوت نموده است در جلسه ۳ آوریل ۲۰۲۱ در منامه بحرین حضور بهم رساند.

این جلسه فرصتی را فراهم خواهد نمود تا AFC و فدراسیون فوتبال ج. ا. ایران همکاری های فیمابین را تقویت نمایند. بخش اداری با FFIRI در تماس خواهد بود تا هماهنگی های لازم را برای این جلسه به عمل آورد.

ضمن تشکر از FFIRI برای ابراز تمایل جهت میزبانی دور دوم مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ۲۰۲۳ جام ملت های آسیا به اطلاع می رساند که این تصمیم پس از بررسی های لازم و دقیق، فاکتوربندی بخش های مختلف شامل استانداردهای استادیوم ها/ امکانات پیشنهادی،  ارزیابی ریسک های مرتبط با هماهنگی های لجستیک، تجاری و مالی برای تیم های شرکت کننده و همچنین وضعیت کشورها از نظر شیوع کووید۱۹، توسط دبیرخانه کل AFC اتخاذ گردیده است و رئیس AFC دخالتی در تصمیم اتخاذ شده توسط دبیرخانه کل AFC ندارد.

از علاقمندی شما برای میزبانی مسابقات علیرغم چالش های ایجاد شده به دلیل شرایط پاندمیک تشکر و قدردانی نموده و به شما اطمینان می دهیم که AFC  به حمایت های خود از شما برای دستیابی به اهداف موردنظر ادامه خواهد داد.

با تشکر از شما و به امید خوش آمدگویی به ریاست فدراسیون فوتبال ج. ا. ایران به بحرین.

ارادتمند شما

داتو ویندزور جان

دبیرکل AFC

رونوشت: ریاست AFC

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.