اتهام سنگین رهبر حزب امید تازه به نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، رئیس حزب امید تازه رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) نتانیاهو را متهم کرد که با روش‌های خشونت‌آمیزش این رژیم را به سوی جنگی داخلی سوق می‌دهد.

 گدعون ساعر، رئیس حزب "امید تازه" رژیم صهیونیستی امروز اظهار کرد: بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) اسرائیل را به سوی جنگی داخلی سوق خواهد داد.

ساعر در کنفرانس انتخاباتی که عصر شنبه برگزار شد، حامیان حزب لیکود به ریاست نتانیاهو را متهم کرد به تعدادی از فعالان حزبش حمله کرده و آنها را کتک زده‌اند.

رئیس حزب امید تازه گفت: تا این لحظه نشنیده‌ام نتانیاهو این ماجرا را نکوهش و یا محکوم کرده باشد، کسی که اراذل را برای حمله به کنفرانس‌های مطبوعاتی و اذیت کردن مردم می‌فرستد، قطعا از ما می‌ترسد. حتما این افراد از طرف شخصی فرستاده شده‌اند و اتفاقی به اینجا نرسیده‌اند.

او در ادامه سکوت نتانیاهو در برابر اینکه حامیان لیکود او را در کنفرانس‌های انتخاباتی خائن می‌خواندند، محکوم کرد و گفت: نتانیاهو سعی دارد مشروعیت را از رقبای سیاسی خود بگیرد و به عنوان یک روش کار به صورت برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای تخریب آنها و بی‌اعتبار کردنشان تلاش می‌کند.

ساعر افزود: روش‌های خشونت‌آمیز نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگی داخلی سوق خواهد داد.

این اتفاقات تنها ۹ روز مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در تاریخ ۲۳ مارس جاری برای انتخاب ۱۲۰ عضو کنست رخ دادند.

ساعر دسامبر گذشته از حزب لیکود به ریاست نتانیاهو جدا شده و حزب خود به نام امید تازه را تاسیس کرد، این حزب در انتخابات پارلمانی آتی نیز شرکت خواهد داشت.

طبق اظهارات ساعر، از جمله اهداف این حزب تقویت هویت اسرائیل به عنوان دولتی برای یهودیان و تشویق به شهرک‌سازی و کشاورزی در شهرک‌های کرانه باختری، جولان اشغالی و غور اردن است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.