ادعای جدید فرمانده ارتش صهیونیستی درباره احتمال تقابل با نیروهای مقاومت

یک فرمانده نظامی ارتش صهیونیستی مدعی آمادگی نیروهای تحت فرماندهی خود در جنوب فلسطین اشغالی جهت هرگونه مواجهه محتمل بعدی در غزه شد.

یک فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران مدعی آمادگی نیروهای تحت فرماندهی خود مستقر در جنوب فلسطین اشغالی شد.

به گزارش منابع خبری، «هرزی هالوی» رئیس مقر فرماندهی جنوب فلسطین اشغالی در مصاحبه با «شبکه ۱۲» این رژیم مدعی شد نیروهای تحت فرماندهی وی در آمادگی بالای نظامی قرار دارند و در نبرد محتمل بعدی  در غزه همه را متعجب خواهند کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی رزمایشی برگزار کرده است. خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» به نقل از شبکه ۱۲ گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که به منظور آمادگی برای جنگ در مناطق مسکونی در درگیری احتمالی آتی در نوار غزه، رزمایشی برگزار کرده  که این رزمایش مختص افسران و با هدف برخورد با توانمندی‌های رزمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر پا شده است.

این در حالی است که یک کارشناس نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش توانمندی نظامی مقاومت فلسطین در بخش دریایی، گفت که حماس در حال فراهم کردن یک غافلگیری دریایی برای صهیونیست‌هاست.

«دنیر دفوری» تحلیلگر و گزارشگر نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین راستا طی گزارشی گفت، یگان کماندویی دریایی وابسته به  حماس همچنان به دنبال تقویت توانمندی نظامی خود و تجهیز نیروهای متخصص خود برای هدف قرار دادن سکوهای گازی، نفوذ از طریق تونل‌های مخفی به مقرهای ارتش  (رژیم) اسرائیل است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.