توصیه متفاوت یک سردار سپاه به نوعروسان

سردار علی فدوی روز چهارشنبه در پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیق ۴۲ سال خدمت و نوکری ملت بزرگ ایران را دارد که این اعتماد به سادگی به دست نیامده و ۴۰ هزار شهید پاسدار و یکصد هزار شهید بسیجی تقدیم انقلاب کرده است.

وی اظهار داشت: اعتماد مردم و خیران به سپاه پاسداران اعتمادی دلی است که این نهاد در سخت ترین شرایط و صحنه ها در خط مقدم دفاع از امنیت و انقلاب حاضر شده و جانفشانی کرده است.

این مسئول بابیان اینکه شیطان بزرگ و عوامل دست چندم آنها بدنبال ناامنی در کشور ما هستند، خاطرنشان کرد: دلداگان جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند تا امنیت مردم از بین نرود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با حمله نظامی بدنبال ایجاد ناامنی بودند که به برکت هشت سال دفاع مقدس و شهدا، در این ۳۰ ساله کسی جرات حمله نظامی به ایران را نداشته است.  

فدوی با بیان اینکه خباثت های شیطان بزرگ همواره ادامه داشته است، تاکید کرد: درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب باعث شده است تا توطئه و خباثت های دشمنان نظام جمهوری اسلامی و جبهه باطل نتیجه عکس بدهد.  

وی با توصیه به زوج های جوان بر فرزندآوری آنان تاکید کرد و افزود: شایسته است نوعروسان فرزندآوری را در برنامه قطعی خود قرار دهند زیرا در خطر قرار داریم.  

این مسئول گفت: هم اکنون در حال حاضر انقلاب اسلامی در روزهای اوج خود قرار دارد و امروز به‌واسطه اقدامات مهم و اثرگذار انجام شده در رزمایش پنجمین مرحله کمک مومنانه به همت خیرین و نیکوکاران ۲۲۰ سری جهیزیه برای زوج‌هایی که ازدواجشان به دلیل نداشتن جهیزیه به تعویق افتاده توزیع شد.

سردار فدوی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ماه اعیاد مذهبی و عید نوروز مراسم عقد و ازدواج این زوج گرانقدر در جوار حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمل پسندیده‌ای بود.

فدوی تأکید کرد: توزیع جهیزیه برای زوج‌های جوان و کم‌بضاعت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود ...

 پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اهدای ۲۲۰ سری جهیزیه برای نوعروسان و ۴۱ هزار بسته معیشتی عیدانه برای افراد آسیب دیده از کرونا با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در کنار حرم مطهر امام راحل با برگزار شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.