صبح امروز انبار شیرخوارگاه آمنه در خیابان ولیعصر مورد حریق قرار گرفت.

به دنبال این اتفاق جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۰۸:۳۸ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک مرکز نگهداری از کودکان در خیابان ولیعصر پایین‌تر از میرداماد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در همان لحظات اولیه سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

جزئیات آتش سوزی شیرخوارگاه آمنه + تصویر

وی افزود: محل حادثه یک مرکز نگهداری از کودکان شیرخوار در یک ساختمان دو طبقه بود که یک اتاق کوچک ۱۰ متری در طبقه اول آن که محل نگه داری از لوازم و وسایل بهداشتی بود، دچار آتش سوزی شده و بیشتر حالت دود زدگی داشت و آتش بزرگی نبود.

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه وسعت آتش کوچک بود و به اتاق کودکان سرایت نکرده بود.

جزئیات آتش سوزی شیرخوارگاه آمنه + تصویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: هیچ مورد مصدومیتی از پرسنل و کودکان در این حادثه وجود نداشت و آتش قبل از رسیدن آتش نشانان توسط پرسنل با تجهیزات خاموش کننده، تحت کنترل قرار گرفته بود.

ملکی با بیان اینکه آتش ظرف مدت چند دقیقه خاموش شد، گفت: هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

همچنین مهدی خانکه، معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران  درباره جزئیات حادثه آتش سوزی مرکز نگهداری از کودکان در خیابان ولیعصر اظهار کرد: آتش سوزی جزئی در یکی از انبارهای شیرخوارگاه آمنه رخ داد که خوشبختانه از محل اقامت کودکان فاصله داشت.

جزئیات آتش سوزی شیرخوارگاه آمنه + تصویر

جزئیات آتش سوزی شیرخوارگاه آمنه + تصویر

او با بیان اینکه در حال حاضر آتش خاموش شده است، گفت: هیچ اتفاقی برای کودکان در شیرخوارگاه نیفتاده و آن‌ها در صحت و سلامت کامل هستند.

خانکه تصریح کرد: این انبار نگهداری از اقلام مصرفی روزانه شیر خوارگاه بود که دچار آتش سوزی شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.