مصباحی مقدم: رئیسی بیاید، از او حمایت می کنیم

تحرکات انتخاباتی در هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب درحال اوج گرفتن است. روحانیت اصولگرا نیز که این بار با سازوکار شورای وحدت وارد گود شده است در تلاش برای ایجاد وحدت حداکثری در جریان راست است. شورای ائتلاف هم تا این لحظه حاضر نشده است زیر بیرق شورای وحدت برود. 

در همین راستا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که فعالیت های انتخاباتی اصولگرایان به کجا رسیده است؟ گفت: دوستان شورای وحدت درباره آخرین فعالیت های انتخاباتی اطلاع دارند و آقای متکی به عنوان سخنگوی شورا، آخرین اطلاعات در این باره را در اختیار دارند.

مذاکرات شورای وحدت با شورای ائتلاف در جریان است اما....

او افزود: جامعه روحانیت هم به دنبال این است وحدت حداکثری را به وجود آورد و امیدواریم این اتفاق بیفتد مذاکراتی هم در حال حاضر در جریان است اما هنوز نهایی نشده است. 

رایزنی با حداد عادل و ذوالقدر

مصباحی مقدم در پاسخ به این سوال که رایزنی ها در جریان اصولگرایی به کجا رسیده است؟ تصریح کرد: رایزنی ها فقط با شورای ائتلاف و آقای حداد عادل و آقای ذوالقدر در حال انجام است.

اگر رییسی کاندیدا شود حمایت می کنیم 

این چهره سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که رایزنی با کاندیداها در چه مرحله ای است؟  آیا با آمدن آقای رییسی به انتخابات، قالیباف کنار می کشد یا خیر؟ عنوان کرد: بنده قبلا اعلام موضع کردم مبنی بر اینکه اگر آقای رییسی کاندیدا شود ما از ایشان حمایت خواهیم کرد.

ما قالیباف را نفی نکردیم/ از تصمیم قالیباف باخبر نیستم

او با بیان اینکه ما آقای قالیباف را نفی نکردیم، گفت: منتهی اگر آقای رییسی بیاید روی او اجماع می کنیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که صحبت های آقای پیرهادی درباره احتمال نیامدن قالیباف به نفع رییسی را چگونه ارزیابی می کنید و آیا قالیباف به این راحتی از کاندیداتوری در انتخابات کنار می کشند یا خیر؟ اظهار کرد: بنده در این باره نمی توانم نظر بدهم چراکه از تصمیم آقای قالیباف باخبر نیستم.

درباره جلیلی نظری ندارم!

مصباحی مقدم با اشاره به وضعیت سایر کاندیداها و آیا سعید جلیلی هم می تواند از گزینه های اصولگرایان باشد؟ عنوان کرد: بنده در این باره اظهارنظری ندارم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهارات رییس بانک مرکزی در خصوص منفی نبودن فضای مجمع نسبت به لوایح FATF، وضعیت FATF به کجا رسیده است؟ ابراز کرد: بنده در این باره نظری ندارم به هر حال آقای همتی نظرشان را ارائه داده اند.

نظرات اعضای مجمع در سینه شان جای دارد!

او در پاسخ به این سوال که توضیحات مسئولان دولتی برای اعضای مجمع تا چه حد قانع کننده بوده است؟ عنوان کرد: بحث لوایح در جلسه مجمع مطرح شده است در واقع آنجاست که ما تصمیم گیری می کنیم. از جمع بندی کمیسیون درباره لوایح هم اطلاعی ندارم.

او در پاسخ به این سوال که فضای مجمع را در مجموع درباره لوایح FATF چگونه می بینید؟ گفت: نمی توانم قطعی در این باره اظهارنظر کنم چرا که نظرات هر کسی درون سینه اش جای دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.