اسامی پرطرفدار دختر و پسران ایرانی در سال 99

براساس اعلام ثبت‌احوال میانگین سن مادر در ولادت‌های ثبت شده به تفکیک شهری و روستایی در سال ۱۳۹۹ در ولادت‌های ثبت‌شده در کل کشور ۲۹.۲۷ است. همچنین میانگین سن مادر در مناطق شهری ۲۹.۵۹ و میانگین سن مادر در مناطق روستایی  ۲۸.۲۸ است.

همچنین براساس اعلام ثبت‌احوال میانگین سن پدر در ولادت‌های ثبت شده به تفکیک شهری و روستایی در سال ۱۳۹۹ در کل کشور ۳۴.۱ است. همچنین میانگین سن پدر در مناطق شهری ۳۴.۳ و در مناطق روستایی ۳۳.۳ است.

براساس این گزارش میانگین سن ازدواج‌های ثبت شده بر حسب نقاط شهری و روستایی در سال ۱۳۹۹ در کل کشور ۲۹.۸۴ است. همچنین میانگین سن زوج در مناطق شهری ۳۰.۱۰ و در مناطق روستایی میانگین سن زوج ۲۷.۹۴ است.

همچنین براساس اعلام ثبت‌احوال کشور میانگین سن زوجه در کل کشور ۲۴.۸۹ است همچنین میانگین سن زوجه در مناطق شهری ۲۵.۲۳ و در مناطق روستایی ۲۲.۴۱ است.

میانگین سن ازدواج بار اول زوجه بر حسب نقاط شهری و روستایی در سال ۱۳۹۹ در کل کشور۲۳.۳۴ است همچنین میانگین سن ازدواج زوجه در بار اول در مناطق شهری ۲۳.۶۲ و در مناطق روستایی ۲۱.۴۴ است.

براساس اعلام ثبت احوال کشور میانگین سن طلاق‌های زوج  بر حسب نقاط شهری و روستایی در کل کشور ۳۷.۶۰ است و در مناطق شهری ۳۷.۸۱ و در مناطق روستایی ۳۴.۷۹ است.

همچنین میانگین سن طلاق‌های زوجه بر حسب نقاط شهری و روستایی در کل کشور ۳۲.۷۸ بوده و به تفکیک در مراکز شهری ۳۳.۰۱ و در مناطق روستایی ۲۹.۵۵ است.

براساس اعلام ثبت‌احوال فراوانی ۲۰ نام اول پسران در سال ۱۳۹۹؛ امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، حسین، آراد، ابوالفضل، آریا، سامیار، امیرعباس، محمدحسین، محمدطاها، آی هان، کیان، ماهان، امیرمحمد، علیرضا، محمدرضا، مهدی، محمدمهدی است.

همچنین براساس این گزارش فراوانی ۲۰ نام اول دختران در سال ۱۳۹۹ فاطمه، زهرا، رستا، حلما، زینب، آوا، مرسانا، یسنا، نازنین زهرا، فاطمه زهرا، ریحانه، آیلین، همتا، باران، رها، هانا، دلوین، نیلا، نفس و بهار است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.