کارت ورود به جلسه کنکور دکتری منتشر شد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: کارت ورود به جلسه کنکور دکتری تخصصی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

زرین آمیزی افزود: داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش بخش دکتری تخصصی بر روی لینک «کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال۱۴۰۰» کلیک کنند و با استفاده از چهار روش کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.  داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند مهلت دارند از کارت ورود به جلسه خود پرینت بگیرند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان می‌توانند در روش اول بر اساس جستجوی شماره پرونده و سریال ثبت نامی، روش دوم  شماره پرونده و کد پیگیری، روش سوم شماره پرونده و کد ملی و روش چهارم شماره پرونده و شماره داوطلبی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

زرین آمیزی اضافه کرد: کارت شرکت در آزمون بدون عکس و مهر فاقد اعتبار است. داوطلبانی که شماره پرونده - سریال ثبت نامی و یا کد پیگیری خود را فراموش کرده می‌تواند با ورود به این لینک darkhast.sanjesh.org بخش دریافت شماره پرونده و کدپیگیری و انتخاب نوع آزمون و سپس عضویت در سیستم نسبت به دریافت شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: همه متقاضیان این آزمون لازم است از امروز (سه‌شنبه ۱۲ اسفند) به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند.  

زرین آمیزی افزود: کنکور دکتری  جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.  

سخنگوی سازمان سنجش توضیح داد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: مقرر شده تا مجوز تردد برای داوطلبانی که شهر محل اقامت آن‌ها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، جهت پیشگیری از ثبت تخلف صادر شود.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبانی که سهیمه آن‌ها تائید نشده است، حداکثر تا ۱۵ اسفند به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز «Ph.D» سال ۱۴۰۰ درگاه سازمان سنجش مراجعه کرده و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تائید نهایی توسط ارگان ذی‌ربط، سهمیه آن‌ها  اعمال شود.

او ادامه داد: در استان خوزستان تعداد شهر‌های محل برگزاری آزمون از ۵ شهر به ۱۲ شهر افزایش پیدا کرده است. فاصله بین صندلی‌ها در این استان بیشتر شده است. هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی این استان فرمانداری، استانداری و سایر ارگان‌های ذی‌ربط جهت برگزاری مناسب آزمون انجام شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.