حمله تند کیهان به مهران مدیری و محسن تنابنده

این اولین بار نیست که برخی سلبریتی‌ها، پس از رجزخوانی علیه صداوسیما، با سودای پول و شهرت، دوباره شیفته آنتن می‌شوند! پیش از این نیز «محسن تنابنده» و «سعید آقاخانی» با اینکه از عدم همکاری با صداوسیما به نشانه اعتراض سخن گفته و «رضا رشیدپور» نیز گفته بود حتی اگر کلاهش هم در صداوسیما جا بماند حاضر نیست برای برداشتن آن به آنجا برود، تغییر موضع ۱۸۰ درجه‌ای داده بودند!

این‌بار یکی از نویسندگان «مرد هزارچهره» پس از جوسازی علیه رسانه ملی و خوشحالی بابت جدایی‌اش از این سازمان تغییر موضع داده و دوباره به صداوسیما برگشته است. وی قبلاً هم هنگام همکاری با سریال‌های سرشار از بودجه رسانه ملی، به عضو و فرزند این رسانه تبدیل شده بود، اما پس از قطع همکاری‌اش تبدیل به منتقد سر سخت رسانه ملی و قوانین و خط قرمزهای آن شد؛ آنچنان که کمپینی را در جهت تمسخر ممیزی و نظارت در سیما راه انداخت.وی اخیرا نیز فیلمنامه یک کارگردان جوان را با محتوایی ضدمردمی نوشت و باعث یک پسرفت عمیق در کارنامه کاری وی شد. این نویسنده اما اخیرا و در آغاز یک همکاری دیگر، ناگهان تغییر چهره داده و نسبت به صداوسیما ابراز عشق و وفاداری کرده است!

جای تعجب است که چرا برخی از مدیران صداوسیما در مواجهه با این مردان هزارچهره مماشات می‌کنند و آنتن و پول عمومی را در اختیارشان قرار می‌دهند؟!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.