ترامپ به دنبال تشکیل حزب جدید نیست

 «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین سخنرانی خود از زمان پایان ریاستش در کاخ سفید در سخنرانی خود در نشست حزب جمهوریخواه(CPAC) تاکید کرد که به دنبال تشکیل یک حزب جدید در آمریکا نیست و در حزب جمهوریخواه باقی خواهد ماند.

وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به انتخابات میان دوره ای کنگره در سال ۲۰۲۲ تاکید کرد که جمهوریخواهان در این انتخابات پیروز می‌شوند.

ترامپ به طور ضمنی به حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴  هم اشاره کرد و گفت: «ممکن است تصمیم بگیرم آنها(دموکراتها) را برای بار سوم شکست دهم.»

رییس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت:‌ اگر انتخابات عادلانه برگزار می‌شد، نتایج متفاوتی داشتیم و در اولین هفته می‌توانستیم به توافق جدیدی با ایران برسیم.

پیش از این «میچ مک‌کانل» رهبر اقلیت جمهوری‌خواه سنا و از چهره‌های بانفوذ این حزب که چند هفته پیش در صحن سنا به شدت از ترامپ به دلیل نقشش در حادثه حمله به کنگره انتقاد کرده بود، گفت در صورت موفقیت ترامپ در کسب نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴، از وی حمایت خواهد کرد.

ترامپ در ادامه سخنرانی خود در نشست حزب جمهوریخواه، با بیان اینکه هویت ما به عنوان آمریکایی در خطر است خطاب به هوادارانش در حزب جمهوریخواه گفت: ما یک سفر باورنکردنی را با هم شروع کردیم و اکنون در میانه یک مبارزه تاریخی برای آینده ایالات متحده قرار داریم.

رئیس جمهور سابق آمریکا به «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی این کشور نیز حمله کرد و یک ماه اول ریاست جمهوری بایدن را بدترین شروع یک رئیس جمهور در تاریخ معاصر خواند. در عرض یک فاصله کوتاه یک ماهه از «آمریکا اول» به «آخر آمریکا» رسیدیم.

وی اضافه کرد، جو بایدن آینده کودکان آمریکایی را به اتحادیه‌های معلمان فروخته است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.