موافقت هیأت دولت با تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس

هیات دولت در جلسه امروز خود به ریاست حجّت‌الاسلام روحانی، ضمن اعلام نظر درباره تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری طرح های مربوط تعیین کرد.

جلسه هیات دولت بعد از ظهر امروز (یکشنبه ۱۰ اسفند) به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار و در این جلسه با تمدید مهلت استفاده پلیس راهور ناجا از درجه داران و کادر افسران وظیفه جهت تشخیص تخلفات رانندگی و صدور قبض جریمه موافقت شد.

هیات وزیران با توجه به اتمام مهلت های مقرر در تبصره های (۱) و (۲) ماده (۲) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مبنی بر استفاده پلیس راهور از درجه داران کادر و افسران وظیفه برای تشخیص تخلفات رانندگی و صدور قبض جریمه، با تمدید مهلت های مذکور به مدت ۱۰ سال از تاریخ انقضاء و تقدیم لایحه مربوط به مجلس شورای اسلامی موافقت کرد.

موافقت دولت با خرید خودروهای مورد نیاز شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

در ادامه این جلسه، پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر خرید ۴۰۰ دستگاه خودروی وانت کارا و وانت پراید (۱۵۱) توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با هدف تسریع و تسهیل هرچه بیشتر در ارایه خدمات پستی مناسب، به تصویب اعضای دولت رسید.

 اعلام نظر دولت درباره تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

هیات دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر درباره تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری طرح های مربوط تعیین کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.