راهکار حل مشکلات کشور از زبان سردار دهقان

سردار حسین دهقان روز شنبه در سفر خود به ارومیه در جمع معتمدان و فعالان اقتصادی آذربایجان غربی، اظهار داشت: با گذشت زمان هرچند پیمودن مسیر انقلاب اسلامی سخت‌تر می‌شود ولی همین امر سبب خودسازی بیشتر نیروهای انقلابی شده است.

وی با بیان اینکه باید بیشتر از گذشته برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم، گفت: حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مورد انتظار مردم از مسوولان کشور هستند که باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم.

 مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره اینکه انقلاب حلقه واصل مسوولان با مردم است، بیان کرد: مسیری که برای اعتلای نظام و انقلاب انتخاب کرده‌ایم، مسیر درستی بوده و هیچ انرژی منفی نمی‌تواند ما را از این گذرگاه منحرف کند.

راه حل کاندیدای نظامی انتخابات ۱۴۰۰ برای حل مشکلات کشور

دهقان که کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرده،  با بیان اینکه وابسته به هیچ جریان سیاسی و حزبی نیست، تصریح کرد: همواره به عنوان یک نیروی انقلابی در خدمت نظام و مردم هستم.

"حسین دهقان" شامگاه دیروز وارد ارومیه شد و امروز پس از حضور در مزار شهدا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز دیدار خواهد کرد.

مسوولیت همراهی وی در آذربایجان‌غربی را حزب همت بر عهده دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.