دو ماه کسر خدمت برای سربازان متأهل

سرهنگ فتح‌الله ندرلو افزود: به ازای هر فرزند، ۳ ماه کسر خدمت به کارکنان وظیفه متاهل تعلق می‌گیرد و کماکان این کسر خدمت بدون هیچ‌گونه محدودیتی از نظر تعداد فرزند قابل استفاده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان یادآور شد: کسر خدمت سربازی شامل کارکنان وظیفه حین خدمت بوده که به ازای هر ماه، ۱۲ روز کسر خدمت تعلق می‌گیرد.

ندرلو تاکید کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه امسال دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و ... را به همراه خود داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به ریشه‌کن نشدن بیماری کرونا در کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت، اعزام مشمولان به مراکز آموزش با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.