موتلفه به نامزدی کدام چهره در انتخابات 1400 تمایل دارد؟

حمیدرضا ترقی در پاسخ به این پرسش که موتلفه چه زمانی کاندید خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ معرفی می کند، اظهار کرد: بحث ها هنوز در داخل حزب بوده و به گزینه نهایی نرسیده ایم. 

وی ادامه داد: این گزینه هم می تواند از داخل حزب باشد و هم از بیرون. ما به دنبال کسی هستیم که بتواند دیدگاه های موتلفه را برای مردم مطرح کرده و منافع دولت حزبی را تبیین کند. این فرد هم می تواند در داخل حزب باشد و هم خارج از حزب. کسی که دیدگاه های ما را مطرح کند؛ مورد حمایت ما خواهد بود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: البته موتلفه جداگانه و مستقل وارد انتخابات نمی شود و قطعا با ائتلاف اصولگرایان همراهی کرده و گزینه خود را به آنها معرفی می کند. 

ترقی در پاسخ به این پرسش که در داخل و خارج از حزب تمایل موتلفه به سوی چه کسانی است، گفت: در داخل حزب تمایل بیشتر به افراد کادر مرکزی است و در بیرون حزب تمایل بیشتر به آقای رئیسی است. اما در بیرون حزب هنوز با هیچ کسی مذاکره نداشته ایم که ببینیم آیا دیدگاه های ما را می پسندد یا خیر؟

وی درباره سن بالای بیشتر اعضای کادر مرکزی حزب و تاکید رهبری بر تشکیل دولت جوان، گفت: شاید آنهایی که سن بالاتری دارند معرفی نشده و  افراد جوان تر کادر مرکزی معرفی شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.