واکنش واعظی به توهین‌ نمایندگان به دولت

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبیعی است که از پنجم اسفند ماه پروتکل الحاقی که داوطلبانه در برجام پذیرفته بودیم، متوقف کردیم.

وی عنوان کرد: یکبار در گذشته با آژانس صحبت کردیم و این مدارک مربوط به گذشته است و پرونده آن بسته شده است. چیزی که مطرح می‌شود، اتفاق جدیدی نیست.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در رابطه با ماموریت مجلس برای پیگیری وضعیت آژانس تصریح کرد: انتظار ما از مجلس این بود که اگر به دنبال تعامل بودند، صدای این حجم از توهین به دولت و مسئولین را به خارج نفرستند. این کار صحیح نبود.

واعظی تاکید کرد: ما بر اجرای قانون مصمم بودیم برای اینکه به کشورهای دیگر بگوییم، دولتی که سر کار است اگر قانون خود را اجرا نکند، به آنچه خودش هم می گوید پایبند نیست. این قانون را به خوبی اجرا کردیم.

وی در رابطه با حوادث رخ داده در سراوان، گفت: اقدامات رسمی از ناحیه مردم تحت عنوان طرح رزاق صورت گرفته است که متاسفانه گویا افراد دیگری هم از این دو مسیر سوخت را منتقل می کنند و از جای دیگر وارد می کنند. این بار قصد داشتند از مرز اصلی آن را وارد کنند که نتیجه آن بروز درگیری و اخباری است که شنیده شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.