عوامل تیراندازی در اهواز و کارون دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: به دنبال وقوع تیراندازی همزمان در شهرستان‌های کارون و اهواز و انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی، با توجه به اهمیت موضوع تیم‌های عملیاتی تشکیل و دستور ویژه برای دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.

وی افزود: مأموران پلیس اهواز با کار اطلاعاتی و هماهنگی با فرماندهی انتظامی شهرستان کارون، ۶ عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات منسجم در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۲۰۰ عدد فشنگ شکاری، چندین قبضه سلاح سرد (چاقو، دشنه و قمه) و دو دستگاه خودرو به کار رفته در تیراندازی‌ها کشف شد.

وی با بیان اینکه این تیراندازی‌ها به دلیل اختلافات ملکی بین دو طایفه به وقوع پیوست، افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی از منزل فردی که در فضای مجازی به عنوان وکیل معرفی شده، یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب مربوطه و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

دالوند گفت: اهواز جولان‌گاهی برای عرض اندام و قدرت‌نمایی هیچ فرد یا افرادی نیست و پلیس با مخلان نظم و امنیت هرگز مماشات نخواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.