واکنش میرزایی نیکو به خبر شکایت 220 هزار نفر از روحانی

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به جای دشمنی با رئیس‌جمهور، حواس‌مان به دشمنان بیرون از کشور باشد.

قاسم میرزایی نیکو در واکنش به خبر ثبت شکایت از رئیس‌جمهور در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم یکسری افراد از گذشته تا به امروز که مجلس را در دست گرفته‌اند از سر کینه آن‌قدر از دولت و روحانی عصبانی و ناراحت هستند هر کاری که به نظرشان برسد انجام می دهند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این که البته بعید می‌دانم نمایندگان در برخی از امور اختیار تام داشته باشند، عنوان کرد: اولین کاری که نمایندگان مجلس یازدهم پس از آغاز به کارشان انجام دادند این بود که روحانی را برای پرسیدن سوال به مجلس  بکشانند تا اگر نتوانست پاسخی به پرسش‌های آنان بدهد  طبق آیین نامه جدید استیضاح وی را رقم بزنند که با سخنان رهبری همه چیز تعطیل شد.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم  ممکن است جو روانی ایجاد کنند و  شاید کارها را جلو ببرند اما مسلم این است که چنین اقداماتی به ثمر و نتیجه نمی‌رسد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در دوره آقای احمدی نژاد دعوایی بین آقای لاریجانی و ایشان صورت گرفت و منجر به قهر کردن احمدی نژاد از مجلس شد و باز هم در اینجا مقام معظم رهبری خطابه‌ای را ایراد فرمودند.

وی بیان کرد: اتفاقا اگر یکسری از مسائل را در یک «سایت بی‌طرف» به رأی مردم بگذارند بسیار خوب است زیرا این امر خودش یک نوع رفراندوم خواهد بود اما این‌که یک سایت توسط کمیسیون و یا شخصی برقرار شود و نظارت، کنترل و جمع بندی دست خودشان باشد درست نیست.

میرزایی نیکو گفت: کاش آقایان به جای این همه دشمنی با دولت و سر ناسازگاری گذاشتن با او  حواس‌شان به کسانی بود که از بیرون، کشور را مورد تهاجم قرار دادند و روحانی را مانند یک دشمن نمی دیدند و بدانند بیشتر از هر چیزی ما به وحدت نیازمندیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.