حمایت حدادعادل از مجلس و قوه قضاییه دوره قالیباف و ابراهیم رئیسی

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف، در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تبریک آغاز سالگرد پیروزی انقلاب گفت: با توجه به انتخابات سال ۱۴۰۰ مهم‌ترین موضوع سیاسی که پیش‌رو داریم انتخابات است. بدون مقدمه وارد بحث انتخابات می‌شوم، تکیه و تأیید بر آسیب‌شناسی انتخابات دارم و بعضی نگرانی‌ها و آسیب‌هایی که انتخابات پیش رو با آن مواجه است را مطرح می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ۱۴۰۰ اهمیت زیادی دارد و آسیب‌شناسی آن نیز ضروری است اظهار کرد: انتخابات از آن جهت مهم است که کشور از لحاظ اقتصادی دچار مشکل است. ما که همیشه با کشور و مسائل آن همراه بودیم هیچ‌وقت اوضاع اینقدر سخت نبوده است. این فشارهای اقتصادی خصوصاً بر دوش طبقات ضعیف، مردم را خواهان یک بهبود و تغییر کرده است. این فشارها ممکن است عده‌ای را مأیوس کند یا منجر به عدم شرکت در انتخابات شود، هم‌چنین کسانی هم که شرکت می‌کنند به حد زیادی خواهان دگرگونی باشند.

‎رئیس شورای ائتلاف فضای قوای مقننه و قضائیه را امیدوارکننده دانست و گفت: فاصله ۹۶ تا ۱۴۰۰ دو اتفاق و تحول رخ داده و فعالیت‌هایی در قوه قضائیه و مقننه سرعت گرفته است‌. هم‌چنین این دو قوه در مبارزه با فساد حضور بیشتری داشته‌اند که مایه امیدواری نیروهای انقلاب شده و یک دستاورد برای انقلاب است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.