درخواست برای واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا(س)

مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت اختصاص سهمیه واکسن کرونا برای تطهیرگران و کارکنان بخش‌های عملیاتی سازمان بهشت زهرا (س) و آرامستان‌ها در تهران و سایر شهرها را درخواست کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است؛

«بسمه تعالی

با سلام و احترام

ضمن آرزوی توفیق روز افزون، از تلاش‌ها و زحمات جنابعالی و همکاران در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در خط مقدم صیانت از جان و زندگی یکایک ایرانیان در برابر پاندمی کرونا به سهم خودم تشکر و قدر دانی می‌نمایم. اطمینان دارم یاد و خاطره شهدای سلامت و مجاهدت‌های کادر درمان هیچ گاه فراموش نخواهد شد و هموطنانمان قدر دان ایثار و تلاش شما و همکارانتان خواهند بود.

 

تطهیرگران و کارکنان بخش‌های عملیاتی سازمان بهشت زهرا (س) و سایر آرامستان‌های کشور در دوران پاندمی کرونا با انجام یک تکلیف شرعی که بر اساس نظر مراجع معظم تقلید واجب کفایی است، با ایثار و تلاش خود تکلیف شرعی که بر هر یک از ما واجب بود را با اقدام خود از دوش ما برداشتند، بر همین اساس و با توجه به لزوم صیانت از سلامت این عزیزان از جنابعالی درخواست دارم دستور فرمائید نسبت به اختصاص سهمیه واکسن کرونا و اولویت قائل شدن برای تطهیرگران و کارکنان بخش‌های عملیاتی سازمان بهشت زهرا (س) در تهران و آرامستان‌ها در سایر شهرها اقدام لازم را به عمل آورند.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.