پرونده عنابستانی پشت درهای بسته مجلس،مختومه می شود؟

حسین حسین‌زاده، عضو هیات رییسه مجلس از برگزاری جلسات مشترک بین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و نیروی انتظامی برای پیگیری ماجرای درگیری نماینده سبزوار با مامور راهنمایی و رانندگی خبر داد ه و گفته که احتمالا ظرف یک یا ۲ هفته آینده این پرونده به نتایج مشخص‌تری برسد..

نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا بررسی ماجرای درگیری نماینده سبزوار و مامور راهنمایی و رانندگی با همراهی و مشارکت نیروی انتظامی دنبال می‌شود، اظهارکرد: هیات نظارت طبق گزارشات واصله و اطلاعات و اظهارات موجود در پرونده و مستنداتی که از نوارهای ویدئویی در محل به دست آمده پرونده را بررسی می‌کند و اتفاقا جلسات مشترکی نیز با نیروی انتظامی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش همکاران من این است تا به صورت شفاف، ابعاد ماجرا مشخص شود تا اگر نماینده مجلس مقصر ماجرا بود، ایشان عذرخواهی کرده و چنانچه مامور راهنمایی و رانندگی مقصر بود نیز، اقدامات لازم نیز در آن زمینه پیگیری و بررسی شود. حسین زاده در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید نتیجه این پرونده چه زمانی مشخص شود، گفت: احتمال دارد که ظرف یک یا 2 هفته آینده نتایج بهتری از این پرونده مشخص شود که برای مردم و رسانه‌ها نیز قابل بیان باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.