بازدید امیر دریادار کاویانی از ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش

 صبح امروز امیر دریادار حمزه علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان انزلی از قسمت های مختلف ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) انزلی بازدید کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: مادران این سرزمین کهن، مادران فداکاری هستند که با تربیت جوانانی با ایمان، مخلص و ولایی همواره باعث افتخار و بالندگی ایران اسلامی در همه دنیا خواهند شد.

دریادار کاویانی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز در دوران خاصی از تاریخ به سر می‌برد و همه ما افتخار می‌کنیم که با وجود محدودیت‍ها و تحریم شاهد توفیقات روزافزون کشور به وسیله جوانان هستیم، خاطرنشان کرد: امروز الحمدلله ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش از لحاظ مهارت، دانش و تخصص کارکنان، در مقایسه با سال‌های گذشته در مرتبه ویژه‍ای قرار گرفته و با بهره مندی از کارکنان متخصص نیروی دریایی ارتش به چنین جایگاهی رسیده است.

وی ادامه داد: اگر کشوری خواستار قدرت دریایی باشد باید به مؤلفه دانش، تخصص و استعداد توجه ویژه ای داشته باشد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از مجموعه صنایع دریایی شهید تمجیدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  و همچنین پروژه ۹۶ واحدی شهرک شهید رجایی ناوگان شمال نیز بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در  مرکز  درمانی جراحی امام رضا(ع)  از جانفشانی های کادر درمان تقدیر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.