آخرین وضعیت علی انصاریان از زبان پزشک معالجش

دکتر محمدرضا هاشمیان در رابطه با وضعیت سلامتی علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، گفت: ایشان با اکسیژن ۶۵ درصد به بیمارستان فرهیختگان مراجعه کردند که با اکسیژن تکمیلی به حدود ۸۲ تا ۸۵ درصد می‌رسید. از زمانی که بنده مسئولیت انصاریان را به عنوان پزشک معالج پذیرفتم از سیستم‌های اکسیژن رسانی غیر تهاجمی استفاده کردیم‌. 

وی با اشاره به اینکه از ابتدا درگیری ریه انصاریان از درگیری ریه مرحوم میناوند بالاتر بوده است، ادامه داد: اکنون بیش از ۸۰ درصد ریه انصاریان درگیر است و درمان‌های مرسوم برایشان انجام می‌شود و امیدواریم بیماری زجر تنفسی ایشان تمام شده و به مرحله سخت‌تری نرسد. 

وی افزود: در حال حاضر علی انصاریان در ICU بیمارستان فرهیختگان بستری هستند. برای ایشان از درمان‌های غیرتهاجمی استفاده می‌شود و هنوز هشیار هستند. 

هاشمیان با اشاره به اینکه ۱۴ روز از ابتلای به کرونای علی انصاریان می‌گذرد، تصریح کرد: علی‌رغم تمام درمان‌هایی که برای ایشان انجام شده اما متاسفانه هنوز تست کرونای وی مثبت است. 

وی تاکید کرد: درمان‌ها برای افراد مختلف با توجه به شرایط بیماری آنها انجام می‌شود و هیچگونه تفاوتی در درمان میان افراد مشهور و غیر مشهور قائل نیستیم. 

این فوق تخصص آی‌سی‌یو، ظهار کرد: انصاریان به هیچ عنوان اهل استفاده از سیگار و قلیان نبودند و از این نظر ریه ایشان مشکلی از پیش نداشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.