تنبیه بدنی دانش آموز توسط معلم!+ عکس

حسنعلی اصغری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، رفتار این را معلم دور از انسانیت و حوزه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش دانست و گفت: این رفتار هیچ توجیهی ندارد و فرد خاطی باید در کمیته تخلفات آموزش و پرورش پاسخگوی رفتار خود باشد.

 
وی افزود: رفتار دور از اخلاق این معلم به دلیل سرپیچی دانش آموز در حوزه تحصیل بوده که موجب حساسیت پوستی دانش آموز و ایجاد کبودی روی دست او شده است.
 
7mEjPR1u2BbE
 
این مسوول تصریح کرد: معلمی کار بسیار حرفه‌ای است و کسانی می‌توانند در این شغل موفق باشند که آموزش های لازم را برای آن دیده باشند.
 
اصغری گفت: جذب نیروهای استخدامی خارج از حوزه دانشگاه فرهنگیان، محیط امن آموزش و پرورش را دچار مشکلاتی از این قبیل می‌کند و ضربه‌ای به نظام تعلیم و تربیت کشور وارد می‌سازد. 
 
وی افزود: در سال تحصیلی جاری و در سال‌های آینده، از ادامه همکاری با این معلم معذور هستیم.
 
اصغری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای دلجویی از دانش آموز آسیب دیده، تصریح کرد: شخصا در یک تماس تلفنی از اولیا و خود دانش آموز عذرخواهی و تیمی را مامور کردم تا با حضور در این روستا از دانش آموز و اولیای او عذر خواهی کنند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین درباره نظارت بر مدارس مناطق روستایی، افزود: نظارت آموزش و پرورش در مدارس مناطق روستایی حداکثری است و با تشکیل یک تیم نظارت پیگیر این اتفاق خواهیم بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.