حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که اولین حضور این تیم به رقابت‌های جام جهانی را رقم زد، اخیرا به علت ابتلا به ویروس کرونا، در بیمارستانی در شهر دوبی بستری شده و پزشکان در حال معالجه این پیشکسوت هستند. مهاجرانی از سه روز قبل تاکنون در بخش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری است و همچنان روند درمان ادامه دارد.

این پیشکسوت در گفت‌وگویی کوتاه، درباره شرایط عمومی خود از زمان ابتلا به این بیماری گفت: از سه روز قبل به علت تشخیص ویروس کرونا در بیمارستان بستری و تحت درمان هستم. نمی‌دانم تا چند روز دیگر در بیمارستان هستم و مرخص خواهم شد. این موضوع بستگی به نظر پزشک و بیمارستان دارد.

مهاجرانی ادامه دارد: در روزهای نخست ابتلا به این ویروس، در عضلاتم احساس خستگی و کوفتگی می‌کرد و سه روز قبل احساسم کردم خیلی ضعیف شده‌ام و نای راه رفتن ندارم. به همین دلیل به بیمارستان مراجعه کردم و آزمایش کرونای من مثبت شد. از آن زمان در بیمارستان بستری و در حال معالجه هستم. آن طور که فکر می‌کردم بیماری‌ام شدید نیست و حالم بهتر شود.

با توجه به وضعیت کنونی وی، احتمالا سرمربی سابق تیم ملی ظرف روزهای آینده و با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص می‌شود و شرایط کنونی او مساعد است.

همچنین در روزهای گذشته مهرداد میناوند و علی انصاریان بازیکنان سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی فوتبال هم به علت ابتلا این ویروس، در بیمارستان به سر می‌برند که در این بین حال میناوند وخیم گزارش شده است اما نشانه‌هایی مبنی بر بهبود وضعیت توسط پزشکان رویت شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.