درخواست مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از مردم/ برای مهرداد میناوند دعا کنید

جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان پایتخت ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان لاله تهران، آخرین وضعیت درمان  مهرداد میناوند از نزدیک پیگیری کرد.

سمیعی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که گرفتار کرونا شده، گفت: میناوند یکی از چهره‌های سرشناس و دوست‌داشتنی فوتبال ایران به شمار می‌رود که همیشه تعصب خود به پرسپولیس و تیم ملی را ثابت کرده است. دیدن مهرداد روی تخت بیمارستان با آن روحیه خوبی که دارد، واقعا سخت است.

وی ادامه داد: در یکی، دو روز گذشته به صورت مداوم از طریق دوستانم در بیمارستان لاله و همچنین تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس به خصوص افشین پیروانی که مدیر تیم ماست، در جریان درمان میناوند قرار گرفتم. احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم و از نزدیک با کادر درمانی او صحبت کنم. در بیمارستان، با همسر و خواهر مهرداد و همچنین دوستان او از جمله علی کریمی، بهنام ابوالقاسمپور و محمدرضا مهدوی هم گفت‌وگویی داشتم.

سمیعی افزود: به عنوان مدیر باشگاه از تیم پزشکی بیمارستان لاله درخواست کردم به علت جایگاه مهرداد در فوتبال ملی ، با دقت‌نظر و تلاش بیشتری شرایط درمانی او ادامه یابد. آقایان دکتر لطفی و دکتر هاشمیان توضیحاتی از وضعیت میناوند در روزهای گذشته و امروز دادند و در خصوص ریسک‌های ممکن هم صحبت کردیم. از دکتر لطفی و همکارانش درخواست کردم هر کجا به کمکی نیاز بود، به ما اطلاع بدهند. تمام ارکان باشگاه در کنار میناوند و خانواده او می‌ماند تا این چهره سرشناس فوتبال کشورمان بار دیگر سلامتی خود را به دست بیاورد.

او همچنین تاکید کرد: من از مردم کشورمان می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌ خود را به دست بیاورد و به آغوش خانواده بازگردد. امیدوارم همه مردم کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این بلای سخت را از خود دور کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: به عنوان یک ایرانی، بار دیگر از کادر درمانی کشور در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم. به همه پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان‌های کشورمان خداقوت می‌گویم. امیدوارم در کنار هم و با کمک یکدیگر، زمینه ریشه‌کن شدن این ویروس را بسازیم.

همچنین افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت همبازی سابقش نیز اظهارداشت:دیروز (چهارشنبه) در بیمارستان لاله تهران حضور پیدا کردم تا مراحل درمانی مهرداد را جویا شوم. متاسفانه اصلا حال خوبی نداشت اما با توجه به تلاش‌های تیم پزشکی، شنیدم که شرایط او امروز بهتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: مهرداد یکی از پیشکسوتان خوش‌قلب فوتبال ایران به شمار می‌رود و دعا می‌کنم هر چه زودتر به خانه برگردد. از مردم کشورم هم می‌خواهم برای سلامتی میناوند دعا کنند. او به تازگی دوران جدیدی از زندگی خود را آغاز کرده و به فاصله کوتاه پس از ازدواج، دچار این ویروس منحوس شده است. انشالله این روزهای سخت برای او و خانواده‌اش به سرعت سپری شود و دوباره مهرداد را قبراق و سرحال در کنار خودمان ببینیم.

پیروانی در پایان گفت: تک‌تک بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس، دعاگوی سلامتی برای مهرداد هستند. با اعضای خانواده او هم در تماس هستیم و امیدواریم به زودی خبر سلامتی دوباره میناوند را بشنویم. هواداران پرسپولیس و طرفداران سایر باشگاه‌ها هم تماس می‌گیرند و برای سلامتی این چهره فوتبالی کشورمان دعا می‌کنند. باید از کادر درمانی میناوند هم تشکر کنیم زیرا شبانه‌روز در حال تلاش هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.