رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش پایان یافت

به گزارش  روابط عمومی ارتش، رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش که به منظور ارزیابی عملکرد تیپ های متحرک هجومی و واکنش سریع نزاجا به مدت ۲ روز در سواحل مکران انجام گرفت با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده و اجرای تاکتیک های نوین بومی پایان یافت.
در این رزمایش که با حضور تیپ ۵۵ هوابرد، تیپ ۶۵ نیرو مخصوص، تیپ ۲۲۳ واکنش سریع با پشتیبانی ترابری و رزمی نیروی هوایی و هوانیروز برگزار گردید؛ تاکتیک‌های نوین و خلاقانه بومی به منظور افزایش توان نفوذ و تهاجم گسترده یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی، اجرا شد.
به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش پس از تغییرات عمده‌ای که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ساختار یگان‌های نزاجا ایجاد شد، این رزمایش هدف‌محور برای نخستین بار در سطح نزاجا برگزار شد.
در این رزمایش قدرت تحرک و تیپ‌ها و لشکرهای واکنش سریع و متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش ارزیابی شد.
عملیات متحرک هوایی، عملیات نفوذ در سطح و زیرسطح و حرکت به سوی اهداف دریایی دشمن و ثبت رکورد در سرعت عمل و پاسخگویی سریع و قاطع به تهدیدات از اهداف و برنامه های پیش‌بینی شده در این رزمایش بود که هر یک با موفقیت به پایان رسید.
بنابراین گزارش، این رزمایش با حضور و نظارت امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین نظارت فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد ارتش برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.