مجسمه پردردسر ترامپ جمع شد!

به گزارش آرتی، مسوولان موزه گریفین در پاریس که مجموعه‌ای از مجسمه‌های مشهورترین افراد دنیا را در خود جای داده است، قبل از مراسم تحلیف جو بایدن، رییس جمهور جدید آمریکا، مجسمه دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین را از  موزه خارج و به انبار منتقل کردند.

مجسمه مومی دونالد ترامپ به انباری این موزه و در کنار مجسمه‌هایی از شخصیت های مشهور که در گذشته در سالن‌های موزه برای تماشاگران به نمایش گذاشته شده بودند، قرار گرفت.

مجسمه ترامپ قبل از فرستاده شدن به انبار مقابل مجسمه امانوئل ماکرون قرار داشت؛ همچنین ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و ملکه الیزابت دوم نیز در کنار مجسمه مومی ترامپ ایستاده بودند.

بر اساس این گزارش، بلافاصله پس از اعلام خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یکی از متخصصان این موزه شروع به ساخت مجسمه جو بایدن کرده است. گفته شده ساخت مجسمه رییس جمهور جدید آمریکا حدود دو ماه زمان می‌برد.

کارکنان موزه اعلام کرده بودند که مجسمه ترامپ یکی از پر دردسرترین مجسمه‌های موزه و نگهداری از آن کار سختی بوده است؛ زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان علاقه زیادی به سلفی انداختن با مجسمه ترامپ داشه‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.