واکنش مدیرعامل پرسپولیس به اتفاقات بازی با فولاد

جعفر سمیعی در خصوص پیروزی سرخپوشان پایتخت مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: یکبار دیگر شایستگی کادرفنی و بازیکنان‌مان به اثبات رسید. مسائل زیادی در این بازی رقم خورد که مشغول پیگیری آن هستیم از جمله پنالتی که به اذعان کارشناسان داوری، درست نبود. ما قصد آن را نداریم که داوری را متهم کنیم فقط می‌خواهیم این موضوع از سوی مسئولان امر پیگیری شود که چرا در هفته‌‎های اخیر، اشتباهات داوری در بازی‌های پرسپولیس افزایش یافته و این اشتباهات، علیه تیم ماست.

او ادامه داد: با این حال پرسپولیس برنده از زمین بازی خارج شد و سه امتیاز شیرین از رقابت با تیمی که خودش مدعی کسب عنوان قهرمانی است، به دست آوردیم. باید این برد را به هواداران خودمان تبریک بگویم. تیمی که در زمین بازی می‌بینید، غیرت و تعصب بالایی را بروز داده و با همین روند می‌تواند بار دیگر به قهرمانی برسد. ما در روزی که به لحاظ فنی هم عملکرد خوب و قابل قبولی داشتیم، فولاد را شکست دادیم و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

سمیعی گفت: در حاشیه این بازی نیز اتفاقات زیادی رقم خورد. انتظار ما این است که در جامعه فوتبال، به یکدیگر احترام بگذاریم نه اینکه به دنبال جنگ و دعوا باشیم. مسائل مربوط به داوری و حواشی بازی با فولاد را تا آخر دنبال می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم فرد یا افرادی به پرسپولیس توهین کنند یا زحمات تیم‌مان را با اشتباهات خود زیر سوال ببرند. تا به حال در مورد هیچ موضوعی سکوت نکردیم و این بار هم در کمال آرامش و بدون اینکه دنبال بی‌احترامی به دیگران باشیم، این مباحث را راه‌های مختلف پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به تلاش مسئولان در زمینه‌ بازگشت تماشاگران به استادیوم‌ها اضافه کرد: مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، برنامه‌ریزی‌های خود را در این راستا آغاز کرده‌اند تا زمینه‌ حضور طرفداران فوتبال در استادیوم‌ها را مهیا کنند. در این بین، هرکدام از ارکان فوتبال ایران باید نقش خود را بپذیرند و به تسریع در روند حضور تماشاگران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند.

او ادامه داد: ما در باشگاه، برنامه‌ریزی خودمان را داریم و می‌خواهیم برای بازگشت فوری هواداران پرشور و پرشمار پرسپولیس به استادیوم‌ها در کنار مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و همه تصمیم‌‎سازان امر باشیم. حتی این توانایی را داریم با کمک کمیته‌های مختلف داخل باشگاه، اقدام به فاصله‌گذاری اجتماعی در ورزشگاه آزادی کنیم تا قدمی برای بازگشت تماشاگران برداریم. باشگاه پرسپولیس  همواره به نفس حضور تماشاگران در ورزشگاه احترام می‌گذارد و هر اقدامی در جهت بازگرداندن آنها در شرایط کرونا لازم باشد، انجام خواهیم داد. فراموش نکنید پرسپولیس بابت عدم حضور تماشاگران خود در ورزشگاه‌ها، تا به حال بیشترین لطمه را دیده است.

سمیعی افزود: حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای‌مان تجربه بزرگی بود و می‌توانیم با الگو گرفتن از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطر، به برگزاری دیدارهای خود با حضور تماشاگران و هواداران کمک کنیم. این توانایی در باشگاه وجود دارد که در جهت تسریع روند ورود تماشاگران به استادیوم‌ها وارد عمل شود. منتظر پاسخ مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ هستیم تا در کنار مسئولان تصمیم‌گیرنده در امر فوتبال، زمینه‌های حضور هواداران‌مان در ورزشگاه را فراهم کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در نهایت گفت: بار دیگر از طرفداران پرسپولیس تشکر می‌کنم. آنها حتی یک روز از حمایت اعضای تیم و کادرفنی غافل نمی‌شوند و این اقتدار و پشتکار در همراهی یک باشگاه، جای تقدیر دارد. من تمام پیام‌ها و انتقاداتی که در رسانه‌ها یا فضای مجازی توسط خبرنگاران و هواداران مطرح می‌شود را مطالعه می‌کنم و در جهت حل مشکلات، تلاش می‌کنم. به هر حال مدیریت بر باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس، سختی‌های خودش را دارد اما وقتی می‌بینیم با حل هر مشکل، لبخند رضایتی بر چهره هواداران می‌نشیند و پیام‌های مثبتی دریافت می‌کنیم، این دشواری‌ها را از یاد می‌بریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.