هاشمی‌نسب: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است

مهدی هاشمی نسب بعد از شکست فولاد مقابل پرسپولیس اظهار داشت:ما آمده بودیم بازی را ببریم و همه چیز را در شرایط عادی سنجیدیم. به توانایی تیممان اطمینان داشتیم و آمدیم گل خوردیم و بعد گل زدیم ولی بعضی وقت‌ها اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که عجیب است.

وی افزود:  در روند بازی 2-3  موقعیت خیلی خوب داشتیم که نتوانستیم آنها را گل کنیم . برخی مواقع  اتفاقاتی رخ می‌دهد که با خود می‌گویم بهتر است در مورد آنها صحبت نکنم. در  11 هفته لیگ آقای زاهدی فر 4 داوری برای تیم ما انجام داده است.در بازی با استقلال و نساجی پنالتی تیم ما را نگرفتند و در این بازی روی 2 خطا گل خوردیم. قبول دارم شاید هیچ مشکلی هم در این خطاها وجود نداشت ولی واقعا سوت‌هایی زده شد که اصلا نمی‌شود در موردش حرف نزد.

مربی فولاد تاکید کرد: روی گل دومی که پرسپولیس زد اصلا خطایی صورت نگرفت که خطا گرفتند اما پرسپولیس به فینال آسیا رفته و به جای آنکه آنها 5 روز یکبار بازی کنند ما 5 روز یکبار بازی می‌کنیم. تمام برنامه ریزی به این شکل است که ببینند پرسپولیس کِی راحت است که می‌تواند بازی کند. یکسری مسائل دیگر هم اتفاق افتاده است، مثلا  فیلمبردار صدا و سیما به داور چهارم و مربی حریف می‌گوید که پنالتی نبود، پنالتی نبود. چه حرفی باید بزنیم؟

هاشمی نسب خاطرنشان کرد:  مربی حریف به داور می‌گوید لباس فولاد مشکی است و به خاطر اینکه با لباس داور تداخل پیدا نکند باید کاور بپوشند، من نمی‌خواهم کاور بپوشم! واقعا کلمه خاص برازنده این تیم است که می‌گویند تیم خاص! ایراد ندارد من 20 سال است که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنم و تمام زندگی ام شده جنگ و جدل با برخی هواداران تیم خاص ولی ایرادی ندارد، از این به بعد هم ادامه بدهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.