هوشیاری و آمادگی‌ عملیاتی یگان ویژه برای خنثی سازی توطئه معاندان

سردار "حسن کرمی" در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه ناجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل (ره) و آرزوی صحت و سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، اظهارداشت: راهبرد یگان ویژه در مقابله با تهدیدات دشمنان، بازدارنده است و با هوشیاری و آمادگی عملیاتی هر گونه توطئه از سوی بدخواهان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت رعایت نظم و انضباط در دین مبین اسلام، بیان کرد: رعایت نظم و انضباط در تمام امور نظامی تاثیر مستقیم دارد و ما باید به‌ عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه به این امر توجه ویژه داشته باشیم و آن را یک وظیفه مهم تلقی کنیم تا در ماموریت ها نیز موفق‌ تر عمل کنیم.

سردار کرمی با اشاره به رویکرد اجتماعی یگان های ویژه ناجا، اظهار کرد: وجه تمایز پلیس ایران اسلامی با سایر کشورهای دنیا، داشتن روحیه انقلابی، اخلاق مداری و تعهد کاری است که در این راستا فرماندهان باید الگوی سایر کارکنان زیرمجموعه و عامل تقویت کننده این مهم باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر آموزش‌های نوین و کاربردی، تصریح کرد: آموزش‌ ها باید متناسب با نوع تهدیدات باشد و از این‌رو آموزش‌ ها در یگان ویژه بر سه محور اصلی آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی- بصیرتی استوار است.

سردار کرمی ادامه داد: نتیجه این آموزش‌ها و آمادگی‌ها در ماموریت ها نمود پیدا خواهد کرد چراکه یک واحد ویژه و واکنش سریع باید از هر نظر ویژه باشد که این از طرفی موجب احساس امنیت و آرامش خاطر مردم و از طرفی موجب تضعیف روحیه دشمن خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از کارکنان پلیس ویژه به جهت شرکت داوطلبانه و خودجوش در طرح‌ های مواسات و کمک‌ های مؤمنانه خاطرنشان کرد: مفتخریم که امروز نیروی انتظامی هم با جهاد با جان خود در امنیت مردم ایران اسلامی تا مرز شهادت پیش می رود و از طرفی هم، جهاد با مال به وسیله کارکنان پلیس انجام می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.