دلیل تعطیلی بوستان لاله تهران مشخص شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران، «ابوذر ترابیان» درباره چرایی تعطیلی پارک لاله و گلایه شهروندان در این زمینه اظهارداشت: به دنبال طرح کاهش مصرف برق و تصمیم بر قطعی نوبتی برق در برخی استان های کشور، خاموشی هایی در تهران و برخی پارک ها از جمله پارک لاله رخ داد.

وی افزود: در نشستی که با حضور نمایندگان وزارت نیرو و شرکت برق منطقه فردوسی برگزار شد، با توجه مساحت و وسعت پارک لاله، شرکت برق تصمیم گرفت جهت جلوگیری از مشکلات و بزه های احتمالی قسمت‌های ضروری بوستان روشن و سایر قسمت ها را خاموش کند.

ترابیان خاطرنشان کرد: بر همین اساس شهرداری منطقه تصمیم گرفت با توجه به احتمال افزایش جرم در فضاهای تاریک و بی دفاع شهری و تامین آب سرویس های بهداشتی و دستگاه های تهویه به وسیله پمپ های برقی برای پیشگیری از مشکلات بیشتر و حفظ امنیت همشهریان با نصب نوار خطر و تابلو های هشدار از ورود شبانه به بوستان ممانعت کند.

بر اساس این گزارش، تعطیلی بوستان لاله در منطقه ۶ تهران از روز گذشته با واکنش های زیادی از سوی شهروندان به ویژه در فضای مجازی همراه بوده و تهرانی ها خواستار بازگشایی این بوستان در طی روز و شب هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.