صادق خرازی: رئیس‌جمهور اجاره‌ای دوای درد ما نیست

صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در ششمین کنگره این حزب اظهار کرد: امروز همه مشکلات درون کشور را به خارج از کشور می شود نسبت داد. همه این مشکلات به خاطر تحمیل خارجیان  است. بیش از ۸۰ درصد از مشکلات کشور به نقطه عطف بحرانِ شناختیِ سره از ناسره مربوط می شود.

وی ادامه داد: بزرگ ترین مشکل ما این است که گوشی برای شنیدن نداریم.  بزرگ‌ترین خصلت آیت الله هاشمی رفسنجانی شنیدن حرف ها بود. عده ای نمی خواهند درد های کشور را بشنوند.

خرازی تصریح کرد: خارجی ها از روز اول با این انقلاب مشکل داشتند. در تمام ادوار تاریخ چشم طمع‌شان به ایران بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه " مشکل کشور مدیریتی است" و آیا دبی امروز دبی چهل سال پیش است؟ ، بزرگ ترین مشکل کشور را مشکل مدیریتی از سوی کسانی خواند که به گفته وی پدرخوانده هستند و در تمام محافل سیاسی می خواهند تصمیم گیر باشند و افزود:  ما به عنوان مجمع اصلاح طلبان باید بفهمیم در چهله دوم حیاتمان بزرگ ترین مشکلمان جریان ها و احزاب سیاسی هستند که دچار روحیه قیم مابی هستند.

 دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: اگر بخواهیم به صورت کامل نقش خود را تبیین کنیم و به بزرگان بگوییم ناصحانمان باشند و به جوانان بگوییم کاری نکنند که نمی شود. رئیس جمهور اجاره ای دوای درد ما نیست. خودمان با دست خودمان این مجلس را به وجود آوردیم. اگر ما تحریم نمی کردیم امروز چنین مجلسی به وجود نمی آمد. این مشکل را خودمان ایجاد کردیم . همین اشتباه را سال ۸۳ و ۸۴ کردیم.

وی گفت: آقای هاشمی بزرگ ترین نقد ها را به دولت روحانی داشت. 

خرازی سپس تصریح کرد: امروز مسائل داخلی و خارجی یک پیام دارد . نباید نسخه های انتزاعی برای دوای دردها تبیین کنیم. نمی‌شود مسائل فلسفی و انتزاعی را برای اقتصاد پیش برد. ما اشتباه کردیم. باید از رئیس جمهور اجاره‌ای خودمان توبه کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.