دریادار تنگسیری: پاسخ به هر تجاوزی سخت و قاطع خواهد بود

دریادار علیرضا تنگسیری شامگاه دوشنبه در جمع رزمندگان دریادل ستاد این نیرو  در بندرعباس ضمن گرامیداشت سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی و یوم الله ۲۲ دی ماه ۱۳۹۴ اظهار داشت: آنچه آن روز اتفاق افتاد واقعا کار خدا بود و همان نکته قابل توجه ای که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند. 

وی افزود: پنج سال پیش دو فروند شناور آمریکایی که از کویت با ده تفنگدار به سمت بحرین در حال حرکت بودند و در مسیر حرکت به پنج مایلی جزیره فارسی نزدیک شدند به علت تجاوز به آب های سرزمینی جمهوری اسلامی باوجود دو ناو هواپیمابر آمریکایی و فرانسوی و پنج ناوشکن دیگر، توسط دریادلان نیروی دریایی سپاه دستگیر شدند. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: الحمدالله امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به لطف عنایت خداوند و هدایت و رهبری حکیمانه امام خامنه ای (حفظه الله) به هویت و قدرتی دست یافته است که مایه عزت و افتخاری بس شگرف برای ملت غیور خودمان و مستضعفان عالم  شده است .

دریادار تنگسیری بیان داشت: ان شاءالله ما در ادامه مسیر جهادفی سبیل الله با اتکال به خداوند متعال با حفظ هویت اسلامی و تقویت قدرت رزمی بتوانیم مایه افتخار و عزتمندی مردم غیور کشور عزیزمان باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.