حضور مجدد سردار قاآنی بر سر مزار سردار سلیمانی/ عکس

در گردهمایی یاران حاج قاسم با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت از کتاب‌های "هزار و دوازدهمین نفر" ۲۰۰ خاطره از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و" اسمش اکبر بود" خاطرات شهید اکبر محمدحسینی رونمایی شد.

در این آیین از پلاک مزین به تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان "پلاک حاج قاسم شهید" نیز رونمایی شد و سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر این پلاک یادداشتی نوشت.

حضور مجدد سردار قاآنی بر سر مزار شهید سردار سلیمانی

همچنین  سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شامگاه گذشته و برای دومین بار در گلزار شهدای کرمان و بر مزار مطهر سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین سردار شهید حسین پورجعفری حاضر شد.

بنابر گزارش تسنیم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهدای مراسم تشییع حاج قاسم در کرمان نیز ادای احترام کرد.

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران صبح روز گذشته نیز در گردهمایی یاران حاج قاسم از ویژه برنامه‌های گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان شرکت کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران سه‌شنبه شب نیز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرده و بر مزار آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی‌فقیه در استان کرمان نیز حاضر شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.