رئیس قوه قضاییه: از مدیران خطرپذیر حمایت می‌کنیم

حجت الاسلام والمسلمین سید «ابراهیم رییسی» روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری با تاکید بر اینکه باید نظارت‌پذیری در ساختار نظام اداری وجود داشته باشد،  برخی مسوولان را نظارت‌گریز دانست و افزود: برای نظارت وجود بی‌اعتمادی نیست بلکه افزایش بر تداوم اعتماد است.

وی از همه مدیران خواست که بر زیرمجموعه خود نظارت کنند و به نظارت درون سازمانی و برون سازمانی میدان بدهند زیرا این موضوع سبب افزایش کارآمدی و بهره‌وری می‌شود.

رییس دستگاه قضایی با بیان اینکه نظارت هرگز به معنی مشکلی نیست، تصریح کرد: مجموعه نظارت با هدف کمک به مدیریت صورت می‌گیرد و باعث خوب دیدن و جامع دیدن در مدیران می‌شود.

حجت الاسلام رییسی در ادامه با بیان اینکه دستگاه قضایی از مدیران شجاع کارآمد و خطرپذیر حمایت می‌کند، گفت مدیرانی که با وجود تحریم‌ها و فشارها به دنبال تبدیل تهدید به فرصت و خنثی سازی تحریم‌ها و نیز کاهش مشکلات معیشتی و آلام زندگی کرونا به مردم هستند مورد حمایت دستگاه قضایی قرار دارند.

او تاکید کرد: گره‌گشایی در حوزه مشکلات اجتماعی فرهنگی و اقتصادی در گرو حرکت مدیران با شهامت و دارای روحیه جهادی و بسیجی است.

حجت الاسلام رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید منوط به رفع موانع تولید است، گفت: قاچاق کالا به ویژه قاچاق سازمان یافته یکی از موانع جدی تولید در کشور است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.