پیش‌بینی محسن رضایی از آینده برجام و بایدن

عصر دوشنبه محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سفر یک روزه خود به استان گیلان با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نشست با بیان اینکه حضور بایدن تغییر در روند کاری دولت ایالات متحده آمریکا در برابر ایران نخواهد داشت، اظهار کرد: بایدن بدون تحمیل شروط جدید هیچگاه وارد برجام نخواهد شد.

رضایی تضعیف توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را هدف استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: اگر تحولی در شیوه اداره کشور ایجاد نشود قطعاً مشکلات معیشتی مردم و معضلات اقتصادی کشور در آینده بیشتر خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم ورود نقدینگی کشور به عرصه تولید، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بسیاری در کشور آماده هست تا در حوزه تولید وارد شود و رونق تولید سبب می‌شود تا سرمایه‌گذاران برای حضور در این میدان جذب شوند.

عضو هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: تغییر شیوه مدیریتی کشور برای حفظ امنیت کشور نکته‌ای مهم است زیرا عدم تحقق این تغییر باعث بروز مشکلات امنیتی در ۱۰ سال آینده می‌شود.

رضایی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی در دوران گام دوم انقلاب، افزود: تشکیل یک دولت قوی و کارآمد در آینده سبب می‌شود تا قوای سه‌گانه بتوانند با هماهنگی در کنار یکدیگر کار کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه دولت آینده باید از ظرفیت تمام عناصر کارآمد جبهه انقلاب اسلامی در مسیر تحقق اهداف کشور و رفع مشکلات استفاده کند، عنوان کرد: بصیرت افزایی در جامعه برای انتخاب فردی توانمند و کارآمد باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی وجود شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را مغتنم شمرد و تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان عملکردی قابل قبول داشته و توانسته اتحاد را در جریان انقلابی این استان ایجاد کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.