نکونام: داور پنالتی صد درصدی ما را نگرفت

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: ما ‌می‌دانستیم با تیمی سخت کوش، پرتلاش و جنگنده‌ای بازی داریم و به آن‌ها به خاطر این روش بازی تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: با تیم‌هایی که بازی مستقیم انجام می‌دهند بازی کردن بسیار سخت است و باید مراقب باشیم. می‌دانستیم تیم نساجی این روش را انجام می‌دهد، اما خط دفاعی و هافبک ما توانست این تیم را به غیر از ۱۰ دقیقه آخر کنترل کند.

او ادامه داد: ما در شروع نیمه دوم نیز می‌توانستیم ۲ گل بزنیم که روند بازی را به صورت کامل تغییر می‌داد، اما متاسفانه ضربات ما به تیرک برخورد کرد. بازی روند عادی خود را پشت سر می‌گذاشت، اما دقیقه ۷۵ پنالتی صد درصدی ما را داور به اشتباه خطای مهاجم تشخیص داد. اگر این پنالتی گرفته می‌شد شرایط فرق می‌کرد.

او گفت: بعد از ۱۰ نفره شدن تیم کار سخت شد، اما توانستیم جانانه دفاع کنیم و بازی را با همین نتیجه به پایان برسانیم. در بازی مقابل سایپا یک پنالتی برای ما گرفته نشد، در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گل سالم ما به اشتباه مردود شد و امروز هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

سه اشتباه سهوی از داوران در بازی‌های ما شرایط را کمی سخت کرده و به تیم ما ضربه زده است. امیدواریم این اشتباهات فاحش در بازی‌های بعدی ما صورت نگیرد تا بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم. امیدوارم در بازی دوشنبه برخلاف بازی امروز تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

نکونام درباره استفاده از پاتوسی در این بازی گفت: متاسفانه پاتوسی در تمرینات تیم مصدوم شد. همین موضوع باعث شد چند بازی از ترکیب تیم دور بماند. این بازیکن امروز شرایط بهتری داشت و توانست برای ما بازی کند. پاتوسی یکی از بهترین خارجی‌ها لیگ است.

نکونام درباره داوری بازی گفت: به غیر از پنالتی کاملا مشهودی که داور برای تیم ما نگرفت داور اشتباه فاحش دیگری در این بازی نداشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.