ثبات دلار معامله گران را خسته کرد

فرض کنید یک ماه پیش سرمایه خود را به بازار دلار منتقل کرده‌اید؛ به‌احتمال‌زیاد تا امروز یا از این سرمایه‌گذاری دچار ضرر شده‌اید یا سود بسیار اندکی را به دست آورده‌اید. سودی که برای فعالیت در یک بازار پر ریسک، بسیار ناچیز است. این مساله بخصوص برای افرادی صدق می‌کند که تمایل ندارند به‌سرعت اقدام به خریدوفروش ارز کنند و در تنها در بازه‌های زمانی طولانی‌مدت تر مبادرت به معامله می‌کنند.

بازار دلار در یک ماه اخیر در یک دامنه تقریباً مشخص رفت‌وبرگشت‌های قیمتی زیادی را تجربه کرده است، مساله ای که ممکن است سود مناسبی را برای نوسان گیران کوتاه‌مدت به ارمغان آورده باشد، ولی ثمره آن برای معامله گران میان‌مدت، تنها سوخت سرمایه و خستگی و هراس بوده است.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «سوخت سرمایه در بازار دلار» بخوانید.

وقت خرید بیت کوین است ؟

به گزارش اکوایران، قیمت بیت کوین در روزهای اخیر به ارقام بی ‌سابقه افزایش یافته و عده ای معتقدند که رشد کنونی قیمت‌ ها با رشدی که اواخر سال ۲۰۱۷ مشاهده شد، تفاوت دارد.

در آن زمان، قیمت‌ ها به ۲۰ هزار دلار رسید اما چند ماه بعد از آن، شاهد سقوط قیمت‌ ها به سه هزار دلار بودیم. این روزها دیدگاه ‌های مختلف درباره وضعیت بیت کوین و آینده آن مطرح شده است. مایکل سیلور، رئیس شرکت مایکرواستراتژی در این زمینه توضیح می ‌دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.