ترامپ: اگر دموکرات‌ها بودند، سرقت انتخابات را اقدام جنگی می‌دانستند

ترامپ در این خصوص نوشت: اگر یک نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری شاهد تقلب در انتخابات بود و انتخابات از او دزدیده می‌شد، آنهم با سطحی از شواهد از این اقدامات که قبلاً هرگز دیده نشده، سناتورهای دموکرات آن را اقدام جنگی در نظر می‌گرفتند و تا آخر می‌جنگیدند.

وی در ادامه انتقاد از رهبر جمهوری‌خواه سنا و سایر جمهوری‌خواهان افزود: اما میچ (مک‌کانل) و جمهوری‌خواهان کاری نمی‌کنند، فقط می‌خواهند از آن بگذرند. مبارزه‌ای در کار نیست!

او در توییتی دیگر هوادارانش را به تجمع در واشنگتن در روز تایید آرا در کنگره تشویق کرد و نوشت: وزارت "دادگستری" و اف‌بی‌آی درباره تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ هیچ کاری نکرده‌اند، بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ ملت ما، علیرغم شواهد فراوان. آن‌ها باید شرمنده باشند. تاریخ به یاد خواهد آورد. هرگز تسلیم نشوید. همه را در ششم ژانویه در (واشنگتن) دی‌سی خواهیم دید. 

اعضای مجمع گزینندگان چند هفته پیش با شرکت در جلسه‌ای در ایالت‌های مختلف، بر اساس نتیجه انتخاباتی که سوم نوامبر برگزار شد به دونالد ترامپ یا جو بایدن رأی دادند. در پایان این رأی‌گیری جو بایدن همان‌طور که برآورد شده بود با ۳۰۲ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا انتخاب شد. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.